Sprzęt skompletowany


Dzień dobry

Sprzęt do mojego studia nagrań już w pełni skompletowany. Porównując liczbę wyświetleń materiałów "do czytania" z jutubowymi, zdecydowanie przekaz wideo cieszy się większą popularnością. Pewnie dlatego, że nie nadwyręża szarych komórek i jest lepszym przedłużeniem naszych możliwości.

...Przeglądając dziś fejsbóka postanowiłem sobie strzelić tą oto fotę. Znajoma pochwaliła się pięknymi widokami z drugiego końca świata, ja chwale się moim zielonym tłem podkładowym. Inna znajoma dostała pierścionek z wysadzanymi kamieniami tak wielkimi, że pewnie by mi ręka drętwiała gdybym taki nosił. Za to ja mam parasolkę oświetleniową z żarówką dłuższą i większą niż...
Żeby w pełni podkreślić atmosferę, ułożyłem dłonie w specjalnym splocie, aby parasolka wyglądała na mądrzejszą w moim towarzystwie - taki trik z amerykańskich wiadomości lat 90, a i
wystarczyło narzucić marynarkę na dres, aby mój styl był cassualowy.

KONKURS DLA WAS:
Kto jako pierwszy zgadnie i wpiszę w komentarzach na moim fejsbókowym fanpejdżu - to o czym będzie pierwszy odcinek mojego jutubowego kanału, zgarnia indywidualnie zaprojektowaną dietę, plan treningowy + moją 3 miesięczną opiekę

Zapraszam do komentowania.


P.S
Konkurs kończy się wraz z opublikowaniem pierwszego odcinka.